E batterie di lithium sò boni in un carrettu di golf?

Comu sapete, a bateria hè u core di u carrettu di golf, è unu di i cumpunenti più caru è core di carrettu di golf.Cù più è piùbatterie di lithiumesse usatu in carretti di golf, assai persone si dumandanu "Sò e batterie di lithium boni in un carrettu di golf?

Carru di golf

Primu,avemu bisognu di sapèchì tipu dibAtteries sò cumunimenti usatuin carri di golf avà?

1, Batteria di piombo-acidu, u mantenimentu di stu tipu di batteria hè fastidiosu, bisognu di aghjunghje l'acqua distillata à a batteria in u tempu, faciule d'avè causatu una batteria secca brusgiata è porta à danni di a batteria se ùn aghjunghje micca acqua in tempu.Dunque, a verificazione necessaria hè necessaria in l'usu di ogni ghjornu, chì causa un altu costu di mantenimentu.

2, Batteria senza mantenimentu di piombo-acidu, ùn hà micca bisognu di mantenimentu di ogni ghjornu.Verificate i cavi, i cunnessi regularmente in u prucessu d'usu, caricate in u tempu, i cicli di vita generale ponu esse finu à 500.

3, Batteria di lithium, chì hè assai simplice, tanti vantaghji, più di 3000 cicli, pesu ligeru, senza mantenimentu, etc., l'unicu svantaghju hè u prezzu, u prezzu hè più altu cumparatu cù l'altri dui tipi di batterie di piombo-acidu.

Per questi 3 tipi di batterie, quale hè a megliu scelta per i carri di golf?

1, Per l'utilizatori più sensibili à u prezzu, è u costu di u travagliu di mantenimentu hè bassu, bassu dumanda in a vita di a bateria, pensate à a batteria di piombo-acidu.

2, Per l'utilizatori ponu accettà u prezzu più altu, a bateria di lithium hè di sicuru a prima scelta.E batterie di lithium-ion costanu circa 30% di più cà e batterie di piombo-acidu.Tuttavia, basatu annantu à i vantaghji di a longa vita, senza mantenimentu, etc., analisi di i beneficii cumplessi à longu andà, vi cunnosci chì u costu annuale di e batterie di litiu hè assai più prezzu di a batteria di piombo-acidu.

Lithium VS Lead Acid 1

Cumu sceglie aBatteria di litio di golf adatta per u vostru carrettu di golf?

1.According à u vostru tipu carrettu di golf.

Per i carri di golf più chjuchi, cum'è 2 posti, 4 posti è 6 posti, a batteria di litio 48V105AH hè una bona scelta, per esempiuBatteria di carrettu di golf BNT-G48105 LiFePO4, cù un rendimentu altu costu è abbastanza per l'usu di ogni ghjornu.Per carretti di golf longu cum'è 8 posti, veiculi pesanti, hè megliu di sceglie batterie di litiu di alta capacità cum'è BNT-G48165 è BNT-G48205.

2.According à u scenariu dumanda.

I carretti di golf sò largamente usati in campi di golf, cumunità, alberghi, stazioni di treni, aeroporti, etc. Per carretti di golf, cumunità, alberghi, a batteria di lithium 48V105AH hè abbastanza.Per l'affittu, i veiculi d'affari, hè megliu di sceglie una batteria di litiu di capacità più grande.

"Sò e batterie di lithium boni in un carrettu di golf?" Sò sicuru chì avete a risposta.E batterie di lithium sò a prima è a megliu scelta in i carri di golf!

 


Tempu di Postu: Nov-02-2022